Kur abonenti që disponon kontratë uji me UK Kukës, aplikon për ujëmatës të ri duhet të paraqitet pranë sporteleve të UK Kukës. Dokumentacioni që kërkohët në këto raste është:
· Kërkësë me shkrim
· Librezë Uji (fotokopje e faqes së parë) ose kopje të faturës tatimore mujore të konsumit të ujit (për të gjetur numrin e kontratës)
· Dokument identifikimi
· Pagesa pranë arkës e tarifës
· Dokumenti i pronësisë (vetëm në rastet kur nuk disponohet në dosjen e abonentit, duhet për nënshkrimin e kontratës ligjore.
Kjo akt marrëveshjë mund të zgjidhet nga ana e Sh.a ”Ujësjellës Kanalizime” Kukës në momentin më të parë, që klienti nuk e respekton atë lidhur me rregullshmërinë e pagesave si dhe kur ai nuk paguan detyrimet e tjera mujore ndaj Sh.a ”Ujësjellës Kanalizime” Kukës.
Në këtë rast, klientit i ndërpritet furnizimi me ujë deri në likuidimin total të detyrimeve. Klienti pasi e lexon dhe bie dakord me këtë akt marrëveshje e firmos atë. Bashkangjitur aktmarrëveshjes ,fatura përmbledhëse ë dëbisë dhe një kopje e kartës së identitetit. Përvëç këstit do të paguhet edhe muaji i radhës.
Kontrollo saracineskën nësë është ë hapur. Nësë po, atëherë konsultohu me orarin e furnizimit të paraqitur nga Sh.A UK Kukës në faqen e internetit https://www.shuk.al/kukes/ .Për cdo sqarim më të hollësishëm paraqituni pranë zyrës së Ankesave të Sh.a UK Kukës.
Kontrollo saracineskën nëse është e hapur plotësisht. Nësë po, atëherë konsultou me orarin e furnizimit të paraqitur nga Sh.A UK Kukës në faqen e internetit https://www.shuk.al/kukes/ .Për cdo sqarim më të hollësishëm paraqituni pranë zyrës së konumatorit të Sh.a UK Kukës.
Ndaloni urgjentisht përdorimin e ujit për konsum dhe njoftoni në faqen e internetit https://www.shuk.al/kukes/.Për cdo sqarim më të hollësishëm paraqituni pranë zyrës së konumatorit të Sh.a UK Kukës.